Muži se při nákupech s partnerkou začnou nudit už po 26 minutách
Obsah
Do půl hodiny musí být nakoupeno! Alespoň tak to cítí průměrný muž
Podle studie je průměrný muž při nákupech s manželkou nebo přítelkyní znuděný už během 26 minut, tedy v praxi jedné kratší epizody seriálu. Pokud jde muž na nákupy sám, toto neplatí, ale právě obcházení obchodů s oblečením, kosmetikou a dalšími, což baví spíše ženy, je pro většinu mužů hotovým utrpením. Muže jednoduše nebaví chodit po obchodech a jdou spíše cíleně za tím, pro co přišli. Jakmile to seženou, začne být další obcházení obchodů prostě nuda.
Jedna čtvrtina mužů se dokonce přiznala, že pro ně nakupování bylo někdy tak úmorné, že raději odešli od své drahé polovičky domů a nechali své přítelkyně brouzdat po obchodech samotné. Asi tak není překvapivé, že 80 % mužů nemá rádo nakupování oblečení s partnerkou, a 45 % se zcela nákupům s partnerkou vyhýbají.
I ženy mají své limity, ale z jiného důvodu
Ženy se u nakupování začnou nudit zhruba po dvou hodinách. Je to ale z toho důvodu, že spíše nemohou najít, co hledaly a obchody obvykle opouští s prázdnýma rukama.
Ženy jsou prostě na nákupy stavěné daleko lépe, a muži jsou spíše nuceni se přidat, než že by si návštěvy nákupních center užívali.
Co rozhodně přispěje k ke znuděnému muži?
Přestože je dost možné, že se muž bude nudit tak či onak, tak jde některým situacím a frustraci alespoň trochu zabránit. Samozřejmě jestli je muž znuděný, jakmile se jen řekne „obchod,“ tak se asi nedá nic dělat a pro partnerku bude nejlepší na nákupy vzít kamarádku nebo někoho, koho obchody prostě baví.
Zde je 10 faktorů, které rozhodně s mužově nudě ještě více přidají:
- Když se partnerka nemůže celou věčnost rozhodnout, co vlastně chce
- Když koupil, co potřeboval, ale stále je nucen chodit do dalších obchodů
- Když má hlad nebo žízeň
- Když musí chodit do stejného obchodu několikrát
- Když je v nákupním centru moc rušno
- Když se partnerka ptá na názor, přestože muž v zásadě nepozná mezi věcmi rozdíl
- Když je v nákupním centru moc velké horko
- Když je venku pěkně, ale muž je nucen trávit čas nákupy
- Když zrovna v televizi dávají oblíbený pořad nebo vyhlížené sportovní utkání
- Když je venku zima nebo prší
No a co když nic nepomohlo? 58 procent mužů ve studii přiznalo, že budou alespoň předstírat zábavu při nákupech, pokud je jim slíbena nějaká odměna.