Nejdelší reklamní spot vysílaný v televizi trval 14 hodin
Máte produkt, co vydrží navždy. Tak co vytvořit nekonečnou reklamu?
Výrobce deodorantů Old Spice se rozhodl vytvořit reklamu, která nikdy nemusí skončit. Přestože vysílání online jde teoreticky natahovat donekonečna, u vysílání v televizi by to tak úplně nefungovalo. Proto se nakonec Old Spice rozhodlo v brazilské televizi Woohoo vysílat 8. prosince 2018 „jen“ 14 hodinový reklamní spot, což je čas, po který by měl tento deodorant po jednom použití vydržet.
No a jak vlastně tato reklama vznikla? Nejdříve bylo potřeba natočit spousty krátkých klipů, které jsou rychlými střihy a sloganem „Smell Amazing Forever with the new Old Spice“ (S novým Old Spice budete skvěle vonět navždy) propojeny do jednoho dlouhého klipu. Klipy na sebe mohou volně navazovat a nemusí spolu nijak souviset, a vytváří tak nakonec teoreticky nekonečnou smyčku.
14 hodinová reklama se natočila za 20 hodin…a další měsíce editací a úprav
Celkem bylo po úpravách vytvořeno přes 1600 klipů, které po editaci a nekonečném navazování připomínají známé sci-fi Počátek (Inception). Konec každého klipu se objeví jako součást klipu dalšího. Jak to třeba může vypadat?
V jednom klipu muž v baru tvrdí, že vůně zachránila jeho manželství. Na klip s barem se dívá muž z gauče na televizi. Na muže v televizi se dívají mimozemšťané ve své lodi. Umělci v přírodě nakreslili mimozemšťany. A takto dál a dál a dál, až teoreticky donekonečna.
Old Spice tak překonal reklamu na řetězec rychlého občerstvení Arby’s, které drželo rekord s reklamou jen lehce překonávající 13 hodin.
No a jak tedy výsledná reklama na Old Spice vypadá v reálu? Tady se podívejte na 3 minutovou ochutnávku, po které se vám dost možná velmi rychle zamotá hlava, ale zase se objeví Terry Crews, tedy jedna z hlavních tváří celé značky.