Vynálezce automatické telefonní ústředny jen zabraňoval konkurenci, aby kradla klienty jeho pohřebnímu ústavu
Malichernost je skvělý motivátor
Dobu starých telefonů jen těžko dovedeme představit. Dnes není problém komukoliv zavolat nebo přes internet napsat během pár vteřin v zásadě kdykoliv a kdekoliv. Starší telefony nejenom že nefungovaly bezdrátově, ale bylo potřeba telefonních ústředen, ve kterých seděly operátoři a operátorky, které ručně propojovaly hovory. Vy jste tedy operátorovi řekli, komu chcete volat, a on váš hovor propojil zastrčením kabelu do správné zdířky.
Almon Brown Strowger ale tento způsob neměl zrovna v oblibě. Vlastnil totiž pohřební ústav, který měl ve městě konkurenci. Manželka konkurenta byla operátorka v ústředně, a jakmile zachytila hovor, který měl patřit Strowgerovi, tak ho přesměrovala na svého manžela.
Strowger razil názor, že to, komu se člověk dovolá, by si měl rozhodnout sám, takže v roce 1888 vynalezl automatickou telefonní ústřednu, která se o propojování hovorů starala sama bez potřeby operátorů. Kvůli tomu, aby mu konkurent nekradl klienty, tak Strowger sice přišel se skvělým vynálezem, ale zároveň také zcela zlikvidoval celé odvětví, protože od té doby už nebyli operátoři a operátorky potřeba.